måndag 18 oktober 2010

Jag "har tappat mitt ord och min papperslapp...."

Så känns det varje gång jag sätter mig vid datorn för att skriva i min blogg. Annat är det när jag promenerar i skogen, ser något på TV eller hör något som berör mig, då skriver jag långa bloggar - i mitt huvud! Ett av problemen är att jag inte har bredband utan modem och därför bara surfar vid den här tiden när taxan är lägre. Jag skulle ju kunna skriva ner mina tankar på Word t.ex men det blir ju aldrig av heller.
Imorgon ska jag i alla fall in till Vindeln för att ta PK-prov och så ska jag lämna tillbaks vinterkängorna som jag panikköpte sist. Då var det nämligen ett riktigt snöoväder och jag hade mina "sommarskor" på mig. Det finns bara en skoaffär i Vindeln och jag har köpt skor där tidigare som jag inte heller var nöjd med, så i år tänkte jag köpa skor i Umeå eller kanske i Stockholm när jag kommer dit. Planerade att ta god tid på mig för att få tag på de bästa kängorna till det lägsta priset. Hade inte räknat med vädrets makter men nu hoppas jag att det går bra att lämna tillbaks dom och att jag får pengarna tillbaka. Håll tummarna!
Godnatt!

Inga kommentarer: