tisdag 29 december 2009

Ett gott slut


Så är det snart slut på det här året, det år när jag fyllde 60 år. Vad har då hänt under detta år i mitt liv? En månad före min födelsedag tillbringade jag hos mina systrar i Stockholmstrakten och själva bemärkelsedagen tillbringade jag i London med mina döttrar. Jag trivs bra både i Stockholm och London även om det är nåt speciellt med Englands huvudstad, och då menar jag inte bara att mina döttrar bor där.
Vad mer har hänt? Jag fick äntligen hjälp med att ta ner alla stora träd och den gamla häcken runt tomten. Det gjorde att jag kunde börja med min hästskoformade rabatt, som jag ser fram emot att göra färdig i sommar.
För övrigt har väl allt rullat på som vanligt och det ska man väl kanske vara tacksam för. Just idag är det väldigt kallt, mellan 25 och 30 minusgrader så det blev en kortare kvällspromenad idag mest för Turbos skull. Han fryser nämligen så lätt om tassarna och då försöker han att gå på tre ben i taget.
Bilden ovan är från London i mars 2009.

Inga kommentarer: