söndag 4 oktober 2009

Hurvens!

Idag har det var tråkigt väder hela dagen med blåst och småregnanade så jag har hållit mig inne nästan hela dagen. Jag och hunden har såklart varit på våra tre dagliga promenader. Vad har jag så gjort idag? En maskin tvätt. Sorterat digitala bilder i olika mappar på datorn (kul!). Lagt Spindelharpan, alla svårighetsgrader. Tittat på en gammal DVD med Morden i Midsommer. Lagat indisk mat(gott!). Tittat på TV. Min dag i ett nötskal.
Jag tror inte att jag har träffat en enda människa idag eller pratat med någon utom hunden!?
Tack för mig.

2 kommentarer:

sabulous sa...

naaww! Men alldeles snart e de jul o da kommer du ha dina runt omkring dej! Langtar massa! Ja kanske kommer ganska tidigt, he vart som konstigt me ledighet... Kul va?! puuuuuuuuuuuussssss

Maskrosmorsan sa...

Toppenkul!!!!!!